donderdag 14 februari 2013

Voor mijn bruid en bruidegom......

Een collega van mij gaat trouwen en heeft mij gevraagd zijn trouwambtenaar te zijn! Een hele eer en.... heel leuk om te doen. Dus meteen een kaartje voor dit aanstaande bruidspaar gemaakt! Het hart had ik ooit eens voor mijn eigen trouwkaart gekocht maar nooit iets mee gedaan. Nu met rood beinkt en geƫmbosst en uitgeknipt. De ringen op de harten zijn met gouden embossingpoeder bewerkt. De harten heb ik verhoogd op twee uitgestanste vormen (gemaakt met behulp van mijn Big Shot) geplakt. Van een lint met kleine hartjes aan de rand, de hartjes eraf geknipt her en der opgeplakt. Helaas heb ik deze tekst niet op een stempel, dus voor de gelegenheid uitgeprint. De randjes een beetje rood gemaakt en gemat op een stukje goud papier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten