maandag 4 februari 2013

weer eens wat anders....

Bij de workshop "inkleuren met potloden" bij de Stamping Cottage in Schaik, heb ik dit meisje ingekleurd. Eigenlijk helemaal niet mijn stijl, maar ik ben erg tevreden over het resultaat. De achtergrond had ik nog liggen (verschillende kleuren Distress-inkt op je craftsheet aanbrengen, water uit de minimister waarin Perfect Pearls gemengd is erover spuiten, papier erdoor heen halen, laten drogen). Paar bloemetjes erop gestempeld, met Derwent potloden ingekleurd. Bloemen gestempeld en met Derwent potloden ingekleurd, vervolgens geaccentueerd met glitterpennen, uitgeknipt en opgeplakt. Gemat met papier in de kleuren waarmee het meisje ingekleurd is. Zelf de tekst geschreven (want ik was vergeten de bijbehorende tekstjes te stempelen. (Jammer, want de tekstjes waren heel erg leuk.) Interesse?? In de Stamping Cottage in Schaik is deze stempel te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten